reklama

Už sa to začalo

S príchodom slnečných lúčov som tak ako po minulé roky zaznamenal zvýšenú koncentráciu motorkárov na našich cestách. Novšie či staršie typy sa začali opäť preháňať po našich cestách ukazujúc svoju silu rôznymi (ne)vydarenými spôsobmi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Opäť sa zvýšila hladina decibelov na našich cestách. Dobre to poznám jednak z pohľadu cyklistu, ktorý čo-to prebrázdi, keď ma predbehne z ničoho nič sa objaviaci motorkár a ja mám problém nezľaknúť sa, jednak z pohľadu, že môj dnes už nežijúci sused (osudnou sa mu stala jazda práve na motorke) prevádzkoval práve tento druh “športu“. Za našou dedinou sa nachádza ideálna rovinka pre testovanie výkonov nielen motoriek, a tak každé leto podvečer môžem popri svrčkoch počúvať aj rámus áut či motoriek. Naposledy ma (ne)prekvapila bezohľadnosť motorkára, ktorý sa rútil po “ceste smrti“ do Nitry a dosť odvážne kľučkoval cez “dve plné“ pomedzi kolónu áut spomalených kamiónom, navyše bez smerovky. Preto by som chcel apelovať hlavne na tých motorkárov, ktorým ohľaduplnosť na ceste nič nehovorí a pripomenúť im, že na ceste sú okrem nich aj nemenej rovnocenní chodci, či cyklisti. Česť výnimkám!

Peter Latika

Peter Latika

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

friends & music & phones Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu